Μαγειρεύουμε με γνώσεις και φαντασία... H Κουζίνα της ΜΑΜΑΣ ΑΝΝΑΣ και της ΚΟΡΗΣ ΝΑΝΑΣ...

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΡΑΤΖΟΡΤΖΕΒΑ

1 ΦΙΛΕΤΟ ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 300 ΓΡ
100 ΓΡ ΚΑΙΜΑΚΙ Ή ΣΤΑΚΑ
1 ΑΒΓΟ
ΑΛΑΤΙ
ΛΙΓΟ ΑΛΕΥΡΙ
ΦΡΥΓΑΝΙΑ ΤΡΙΜΜΕΝΗ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΓΙΑ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΙΖΟΥΜΕ.ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΑΙΜΑΚΙ Ή ΤΗ ΣΤΑΚΑ ΚΑΙ ΡΟΛΑΡΟΥΜΕ.ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΑΒΓΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΥΓΑΝΙΑ.ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΚΑΛΑ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ Η ΓΕΜΙΣΗ.ΤΗΓΑΝΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΖΑΣΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΡΟΦΗΤΙΚΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ.

Η ΚΑΡΑΤΖΟΡΤΖΕΒΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΣΕΡΒΊΑΣ.ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΑ


ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΟΥΛΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ BLOG Αρωματα και γευσεις

 που μας ταξιδευει καθε μερα σε ονειρεμενα αρωματα και γευσεις.


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νανα μου,σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι είναι μεγάλη τιμη να παίρνω απο σένα εγώ βραβείο,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα και καλη χρονια . Μετα απο 5 χρονια απο το προηγουμενο σχόλιο , να εχω απαιτηση να μου απαντησει καποιος ....παει πολύ, χαχαχα Αλλα ας ειναι , εγω θα το προσπαθησω...Θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει στην σερβικη κουζινα μια σουπα με το ιδιο ονομα . << ΚΑΡΑΤΖΟΡΤΖΕΒΑ >> Αν δεν κανω λαθος την ειχα φαει στο βελιγραδι πριν πολλα πολλα χρονια , και ηταν τοσο νοστημη που μου εμεινε το ονομα της χαραγμενο στην μνημη μου, και θα ηθελα να την ξαναβρω αυτη την συνταγη . Υ.Γ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΓΕΡΑΣΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΝΕΡΟΥΛΙΑΣΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ....Που λεει κι ο Κωνστανταρας χαχαχα . ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...ΓΑΒΡΙΛΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14